Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11832
Title: Гра як вид i засiб соцiокультурної дiяльностi
Other Titles: Game as a kind and means of socio-cultural activity
Authors: Коваль, Тетяна Володимирівна
Koval, Tetіana Volodymyrivna
Коваль, Татьяна Владимировна
Атаманюк, Зоя Миколаївна
Атаманюк, Зоя Николаевна
Atamanyuk, Zoya Mykolaivna
Keywords: поняття «гра»
дитяча гра
історія гри
особливостi iгор
the concept of "game"
children's game
game history
game features
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Коваль Т. В. Гра як вид i засiб соцiокультурної дiяльностi / Т. В. Коваль, З. М. Атаманюк // Освіта та соціалізація особистості : матеріали ІХ Всеукраїнської Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених (Одеса, 23-24 квітня 2021 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського. – Одеса, 2021 – С. 19-20.
Abstract: Поняття гри є одним з цiкавих видiв людської дiяльностi, основною дiяльнiстю дитини, способом розвитку, одним з методiв виховання. Дитяча гра — це дiяльнiсть, яка направлена на орiєнтування в предметнiй i соцiальнiй дiйсностi. Дiти в яких була змога мати дитинство – на сам перед мали можливiсть розвитку iгрової дiяльностi. За словами вченого К.Д.Ушинського в грi реалiзується потреба людської природи. Поняття «гра» має вiкову iсторiю. Провiвши аналiз змiсту iгор дiтей рiзних народiв i столiть, можу зробити висновок, що гра з’явилась пiсля працi та на її основi, саме тому було зображена: вiйна, полювання тощо в дитячих iграх первiсних людей. В грi дiти могли оволодiти простими трудовими знаннями, повторюючи за дорослими. The concept of play is one of the interesting types of human activity, the main activity of the child, a way of development, one of the methods of education. Children's play is an activity that is aimed at orientation in the subject and social reality. Children who had the opportunity to have a childhood had the opportunity to develop play activities. According to the scientist KD Ushinsky, the need of human nature is realized in the game. The concept of "game" has a long history. After analyzing the content of games for children of different nations and ages, I can conclude that the game appeared after work and on its basis, which is why it was depicted: war, hunting, etc. in children's games of primitive people. In the game, children could master simple work knowledge, repeating for adults.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11832
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koval Kateryna Igorivna 2021.pdf958.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.