Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11832
Назва: | Гра як вид i засiб соцiокультурної дiяльностi |
Інші назви: | Game as a kind and means of socio-cultural activity |
Автори: | Коваль, Тетяна Володимирівна Koval, Tetіana Volodymyrivna Атаманюк, Зоя Миколаївна Atamanyuk, Zoya Mykolaivna |
Ключові слова: | поняття «гра» дитяча гра історія гри особливостi iгор the concept of "game" children's game game history game features |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Коваль Т. В. Гра як вид i засiб соцiокультурної дiяльностi / Т. В. Коваль, З. М. Атаманюк // Освіта та соціалізація особистості : матеріали ІХ Всеукраїнської Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених (Одеса, 23-24 квітня 2021 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського. – Одеса, 2021 – С. 19-20. |
Короткий огляд (реферат): | Поняття гри є одним з цiкавих видiв людської дiяльностi, основною дiяльнiстю дитини, способом розвитку, одним з методiв виховання. Дитяча гра — це дiяльнiсть, яка направлена на орiєнтування в предметнiй i соцiальнiй дiйсностi. Дiти в яких була змога мати дитинство – на сам перед мали можливiсть розвитку iгрової дiяльностi. За словами вченого К.Д.Ушинського в грi реалiзується потреба людської природи. Поняття «гра» має вiкову iсторiю. Провiвши аналiз змiсту iгор дiтей рiзних народiв i столiть, можу зробити висновок, що гра з’явилась пiсля працi та на її основi, саме тому було зображена: вiйна, полювання тощо в дитячих iграх первiсних людей. В грi дiти могли оволодiти простими трудовими знаннями, повторюючи за дорослими. The concept of play is one of the interesting types of human activity, the main activity of the child, a way of development, one of the methods of education. Children's play is an activity that is aimed at orientation in the subject and social reality. Children who had the opportunity to have a childhood had the opportunity to develop play activities. According to the scientist KD Ushinsky, the need of human nature is realized in the game. The concept of "game" has a long history. After analyzing the content of games for children of different nations and ages, I can conclude that the game appeared after work and on its basis, which is why it was depicted: war, hunting, etc. in children's games of primitive people. In the game, children could master simple work knowledge, repeating for adults. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11832 |
Розташовується у зібраннях: | Освіта та соціалізація особистості (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Koval Kateryna Igorivna 2021.pdf | 958.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.