Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11829
Назва: Сучасний освітній процес потребує кардинальних змін (на матеріалах соціологічного дослідження)
Інші назви: The modern educational process needs radical changes (based on sociological research)
Автори: Грішина, Богдана Володимирівна
Петінова, Оксана Борисівна
Петинова, Оксана Борисовна
Petinova, Oksana Borysivna
Ключові слова: шкільна освіта
якість освіти
соціологічне дослідження
освітній процес
соціальні зміни в освіті
school education
якість освіти
sociological research
educational process
social change in education
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Грішина Б. В. Сучасний освітній процес потребує кардинальних змін (на матеріалах соціологічного дослідження) / Б. В. Грішина, О. Б. Петінова Освіта та соціалізація особистості : матеріали ІХ Всеукраїнської Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених (Одеса, 23-24 квітня 2021 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського. – Одеса, 2021 – С.11-14.
Короткий огляд (реферат): Класична шкільна освіта не відповідає сучасним запитам з боку особистості та суспільства, а також і потребам економіки. Саме тому й виникла необхідність здійснення кардинальних змін для забезпечення нової якості освіти на всіх рівнях: від дошкільної – до вищої. Розвинуті країни Європи, США, Канада, Японія вже пройшли шлях реформування освіти і тепер успішно впроваджують концепції індивідуальних освітніх програм, замість традиційних класичних уроків – усесторонній аналіз та дослідження тем, набуття навичок критичного мислення. Classical school education does not meet modern demands of the individual and society, as well as the needs of the economy. That is why there is a need for radical changes to ensure a new quality of education at all levels: from preschool to higher. Developed countries in Europe, the United States, Canada, and Japan have already gone through the path of reforming education and are now successfully implementing the concepts of individual educational programs, instead of traditional classical lessons - comprehensive analysis and research of topics, acquisition of critical thinking skills.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11829
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hrishyna B. V. 2021.pdf958.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.