Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1180
Title: | Теорія і практика розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності |
Other Titles: | The theory and practice of the development of under school age children’s speech fluency in speech-game activity |
Authors: | Луцан, Надія Іванівна Lutsan, Nadiya Ivanivna |
Keywords: | мовленнєво-ігрова діяльність вербальна гра мовленнєво-ігрова компетенція зв’язне мовлення speech-game activity verbal game speech-game competence relation speech |
Issue Date: | 2005 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Луцан, Н. І. Теорія і практика розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Надія Іванівна Луцан; наук. консультант А. М. Богуш; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 467 с. |
Abstract: | У дисертації представлено концептуально-методичний підхід до проблеми розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності; розроблено і науково обґрунтовано функціональну модель розвитку зв’язного мовлення в мовленнєво-ігровій діяльності, яка поєднує мовленнєво-стимульований, продуктивно-діяльнісний і креативний етапи, доведено ефективність її використання. У процесі дослідження було визначено поняття „мовленнєво-ігрова діяльність”, „мовленнєво-ігрова компетенція” „вербальна гра”, уточнено і структуровано зміст понять „словесна гра”, „ігрова компетенція”, „ігрова мовленнєва вправа”; визначено показники, критерії та охарактеризовано рівні розвитку зв’язного мовлення дітей в мовленнєво-ігровій діяльності; встановлено педагогічні умови й закономірності сприяння її розвитку. The dissertation introduces the conception-methodic approach to the problem of development relation speech of under school age children in the speech-game activity. It is worked out and scientifically well-founded the function model of relation speech development in speech-game activity that combine speech-stimulate, productive-functioning and creative stages. The effectiveness of use was proved. Such conceptions were defined during the process of investigation, as: “speech-game activity”, “speech-game competence”, “verbal game”, was made more exact and structured the substance of conceptions “verbal game”, “game competence”, “game-speech exercise”. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1180 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Луцан Надія Іванівна.pdf | 1.66 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.