Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11752
Назва: Специфіка розвитку професійної компетентності вчителів музичного мистецтва
Інші назви: Sрecificity of professional competence development of music art teachers
Автори: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Ключові слова: компетентнісний підхід
професійна компетентність учителя музичного мистецтва
акмеологічні фактори і модель розвитку професійної компетентності
competence approach
professional competence of music art teacher`s
acmeological factors and development model of professional competence
Дата публікації: 2021
Видавництво: КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Бібліографічний опис: Ашихміна Н.В. Специфіка розвитку професійної компетентності вчителів музичного мистецтва. Інноваційні технології технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти: збірник наукових статей / За заг. ред. Г. Л. Єфремової. Суми, 2021. С. 108-111.
Короткий огляд (реферат): Автором наголошено, що необхідною умовою успішного становлення фахівця в музично-педагогічній галузі є досягнення ним професійної компетентності, під якою розуміється інтегративна якість, що є характеристикою набутих фахових знань, умінь, навичок, сформованих особистісних якостей під час фахової музично-педагогічної підготовки для якісного виконання професійної діяльності і самовдосконалення. Звернено увагу на те, що ефективність розвитку професійної компетентності вчителів музичного мистецтва визначається системою певних внутрішніх і зовнішніх акмеологічних факторів. Стисло охарактеризовано ймовірну технологічну модель для розвитку професійної компетентності вчителів музичного мистецтва, її функціональний супровід і дидактичні варіанти реалізації. The author emphasizes that an important condition for successful development of a specialist in music and pedagogical field is the achievement of professional competence, which means integrative quality, which is a characteristic of acquired professional knowledge, skills, formed personal qualities during professional music and pedagogical training. Attention is drawn to the fact that the effectiveness of the development of professional competence of music teachers is determined by a system of certain internal and external acmeological factors. The probable technological model for the development of professional competence of music teachers, its functional support and didactic implementation options are briefly described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11752
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ashykhmina NV.pdf335.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.