Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11752
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАшихміна, Наталія Віталіївна-
dc.contributor.authorAshykhmina, Nataliia Vitaliivna-
dc.date.accessioned2021-06-09T11:35:29Z-
dc.date.available2021-06-09T11:35:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАшихміна Н.В. Специфіка розвитку професійної компетентності вчителів музичного мистецтва. Інноваційні технології технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти: збірник наукових статей / За заг. ред. Г. Л. Єфремової. Суми, 2021. С. 108-111.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11752-
dc.description.abstractАвтором наголошено, що необхідною умовою успішного становлення фахівця в музично-педагогічній галузі є досягнення ним професійної компетентності, під якою розуміється інтегративна якість, що є характеристикою набутих фахових знань, умінь, навичок, сформованих особистісних якостей під час фахової музично-педагогічної підготовки для якісного виконання професійної діяльності і самовдосконалення. Звернено увагу на те, що ефективність розвитку професійної компетентності вчителів музичного мистецтва визначається системою певних внутрішніх і зовнішніх акмеологічних факторів. Стисло охарактеризовано ймовірну технологічну модель для розвитку професійної компетентності вчителів музичного мистецтва, її функціональний супровід і дидактичні варіанти реалізації. The author emphasizes that an important condition for successful development of a specialist in music and pedagogical field is the achievement of professional competence, which means integrative quality, which is a characteristic of acquired professional knowledge, skills, formed personal qualities during professional music and pedagogical training. Attention is drawn to the fact that the effectiveness of the development of professional competence of music teachers is determined by a system of certain internal and external acmeological factors. The probable technological model for the development of professional competence of music teachers, its functional support and didactic implementation options are briefly described.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освітиuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectпрофесійна компетентність учителя музичного мистецтваuk
dc.subjectакмеологічні фактори і модель розвитку професійної компетентностіuk
dc.subjectcompetence approachuk
dc.subjectprofessional competence of music art teacher`suk
dc.subjectacmeological factors and development model of professional competenceuk
dc.titleСпецифіка розвитку професійної компетентності вчителів музичного мистецтваuk
dc.title.alternativeSрecificity of professional competence development of music art teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ashykhmina NV.pdf335.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.