Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1170
Назва: Формування потенційного англомовного словника майбутніх філологів для сприймання автентичного мовлення
Інші назви: Formation of future philologists’ potential English vocabulary for the authentic speech perception
Автори: Логвіна, Світлана Андріївна
Logvina, Svitlana Andriyivna
Ключові слова: потенційний англомовний словник
новинні повідомлення ЗМІ
підготовка майбутніх філологів
номінативна лексика
деривативна лексика
ідіомативна лексика
аудіювання новинних повідомлень
potential English vocabulary
news media reports
future philologists’ training
nominative lexis
derivative lexis
idiomative lexis
news listening
lingvodidactic model
Дата публікації: 2014
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Логвіна, С. А. Формування потенційного англомовного словника майбутніх філологів для сприймання автентичного мовлення : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Світлана Андріївна Логвіна; наук. кер. Р. Ю. Мартинова; МОН України, ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено формуванню потенційного англомовного словника майбутніх філологів для сприймання автентичного мовлення. Встановлено, що потенційний англомовний словник майбутніх філологів для сприймання автентичного мовлення містить номінативну, деривативну й ідіомативну групи слів; ґрунтується на незнайомих лексичних одиницях, які самостійно семантизуються на основі знань правил словотворення, мовної та контекстуальної здогадки, а також на основі особистих лінгвістичних здібностей розуміння обставин щойно сприйнятої на слух англомовної інформації. The thesis deals with the issue of forming future philologists’ potential English vocabulary for the authentic speech perception. The notion "future philologists’ potential vocabulary" is defined as the vocabulary which embraces nominative, derivative and idiomative groups of words; is based on unknown lexical units that can be understood due to the learned rules of word formation, language and contextual supposition, and student’s linguistic abilities of understanding authentic news media reports.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1170
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Logvina.aref.pdf233.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.