Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11690
Назва: Сутність мотивації в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом
Інші назви: Сущность мотивации в управлении общеобразовательным учебным заведением
he essence of motivation in the management of a secondary school
Автори: Чепурний, С. В.
Ключові слова: мотивація
управління
загальноосвітній навчальний заклад
motivation
management
secondary school
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Чепурний С. В. Сутність мотивації в управлінні загальноосвітнім навчальним закладомм / С. В. Чепурний // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №7. – С. 91-94.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрита сутність мотивування як функції менеджменту. Розглянуті найбільш типові недоліки і стереотипи мислення у свідомості педагогів, можливі їх причини, а також доцільні способи їх подолання в масовій практиці. Запропонована низка кардинальних змін для подолання цих недоліків. The article reveals the essence of motivation as a function of management. The most typical shortcomings and are considered stereotypes of thinking in the minds of teachers, their possible causes, as well as appropriate ways to overcome them in mass practice. A number of radical changes have been proposed to overcome these shortcomings
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11690
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chepurnyi S. V. 2011.pdf155.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.