Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11676
Назва: Комунікативний підхід у мовній освіті: діахронічній аналіз
Інші назви: Communicative approach in language education: diachronic analysis
Коммуникативный подход в языковом образовании: диахронический анализ
Автори: Ковтун, Олена Віталіївна
Ковтун, Елена Витальевна
Kovtun, Olena Vitaliyivna
Ключові слова: лінгвістична парадигма
комунікативна лінгвістика
комунікативний підхід
особисто-діяльніснокомунікативний підхід
комунікативно-когнітивний підхід
linguistic paradigm
communicative linguistics
communicative approach
personal-activity-communicative approach
communicative-cognitive approach
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ковтун О. В. Комунікативний підхід у мовній освіті: діахронічній аналіз / О. В. Ковтун // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №7. – С. 50-54.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено діахронічний аналіз комунікативного методу викладання мов. Проаналізовано причини його виникнення, поступ у зарубіжній та вітчизняній мовній освіті, основні різновиди. The article presents a diachronic analysis of the communicative method of language teaching. The reasons for its occurrence, progress in foreign and domestic language education, the main varieties are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11676
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovtun Olena Vitaliyivna 2011.pdf157.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.