Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11676
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовтун, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorКовтун, Елена Витальевна-
dc.contributor.authorKovtun, Olena Vitaliyivna-
dc.date.accessioned2021-05-28T11:11:14Z-
dc.date.available2021-05-28T11:11:14Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКовтун О. В. Комунікативний підхід у мовній освіті: діахронічній аналіз / О. В. Ковтун // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №7. – С. 50-54.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11676-
dc.description.abstractУ статті здійснено діахронічний аналіз комунікативного методу викладання мов. Проаналізовано причини його виникнення, поступ у зарубіжній та вітчизняній мовній освіті, основні різновиди. The article presents a diachronic analysis of the communicative method of language teaching. The reasons for its occurrence, progress in foreign and domestic language education, the main varieties are analyzed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectлінгвістична парадигмаuk
dc.subjectкомунікативна лінгвістикаuk
dc.subjectкомунікативний підхідuk
dc.subjectособисто-діяльніснокомунікативний підхідuk
dc.subjectкомунікативно-когнітивний підхідuk
dc.subjectlinguistic paradigmuk
dc.subjectcommunicative linguisticsuk
dc.subjectcommunicative approachuk
dc.subjectpersonal-activity-communicative approachuk
dc.subjectcommunicative-cognitive approachuk
dc.titleКомунікативний підхід у мовній освіті: діахронічній аналізuk
dc.title.alternativeCommunicative approach in language education: diachronic analysisuk
dc.title.alternativeКоммуникативный подход в языковом образовании: диахронический анализuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovtun Olena Vitaliyivna 2011.pdf157.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.