Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11654
Назва: Актуальні проблеми підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом"
Інші назви: Actual problems of master's degree training in the specialty "Management of educational institution"
Проблемы подготовки магистров по специальности "Управление учебным заведением"
Автори: Берека, В. Є.
Ключові слова: магістратура
навчальний процес
професійна підготовка керівника
управління навчальним закладом
magistracy
learning process
professional training of the head
training management institution
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Берека В. Є. Актуальні проблеми підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" / В. Є. Берека // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №7. – С. 8-11.
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено теоретико-методичні підходи до проблеми фахової підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом". Автором акцентовано увагу на досягненнях вітчизняної науки в цьому напрямі, зосереджено увагу на найважливіших нюансах навчального процесу. Запропоновано власне бачення підготовки фахівців вищої кваліфікації на прикладі Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії. В статье обозначены теоретико-методические подходы к проблеме профессиональной подготовки магистров по специальности "Управление учебным заведением". Автором акцентировано внимание на достижениях отечественной науки в этом направлении, сосредоточено на важнейших аспектах учебного процесса. Предложено собственное видение подготовки специалистов высшей квалификации на примере Хмельницкой гуманитарно-педагогической академии. The article outlines theoretical and methodological approaches to the problem of professional training of masters in the specialty "Management of educational institution". The author focuses on the achievements of domestic science in this direction, focuses on the most important nuances of the educational process. His own vision of training highly qualified specialists on the example of Khmelnytsky Humanitarian and Pedagogical Academy is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11654
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bereka V. Ye.2011.pdf126.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.