Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11612
Назва: Виокремлення компонентів готовності до професійного саморозвитку: інтеграція існуючих підходів
Інші назви: Isolation of components of readiness for professional self-development: integration of existing approaches
Автори: Остапенко, Е. О.
Ключові слова: компонент
готовність
саморозвиток
професійний саморозвиток
component
readiness
self-development
professional self-development
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Остапенко Е. О. Виокремлення компонентів готовності до професійного саморозвитку: інтеграція існуючих підходів / Е. О. Остапенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 177-188.
Короткий огляд (реферат): Шляхом аналізу та узагальнення визначено основні тенденції виділення компонентів готовності до навчальної, професійної діяльності, готовності до саморозвитку та професійного саморозвитку. На основі інтегративного підходу визначено компоненти та показники готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку. Through the analysis and generalization the basic tendencies of allocation of components of readiness for educational, professional activity, readiness for self-development and professional self-development are defined. Based on the integrative approach, the components and indicators of readiness of future economists for professional self-development are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11612
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ostapenko E. O. 2011.pdf134.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.