Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11612
Title: Виокремлення компонентів готовності до професійного саморозвитку: інтеграція існуючих підходів
Other Titles: Isolation of components of readiness for professional self-development: integration of existing approaches
Authors: Остапенко, Е. О.
Keywords: компонент
готовність
саморозвиток
професійний саморозвиток
component
readiness
self-development
professional self-development
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Остапенко Е. О. Виокремлення компонентів готовності до професійного саморозвитку: інтеграція існуючих підходів / Е. О. Остапенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 177-188.
Abstract: Шляхом аналізу та узагальнення визначено основні тенденції виділення компонентів готовності до навчальної, професійної діяльності, готовності до саморозвитку та професійного саморозвитку. На основі інтегративного підходу визначено компоненти та показники готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку. Through the analysis and generalization the basic tendencies of allocation of components of readiness for educational, professional activity, readiness for self-development and professional self-development are defined. Based on the integrative approach, the components and indicators of readiness of future economists for professional self-development are determined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11612
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ostapenko E. O. 2011.pdf134.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.