Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11591
Назва: Исторический аспект использования технических средств обучения в повышении эффективности педагогической практики студентов (вторая половина ХХ столетия)
Інші назви: Історичний аспект використання технічних засобів навчання в підвищенні ефективності педагогічної практики студентів (друга половина ХХ сторіччя)).
Historical aspect of the use of technical teaching aids in improving the effectiveness of pedagogical practice of students (second half of the twentieth century)
Автори: Кулиш, Р. В.
Ключові слова: педагогическая практика
эффективность
технические средства обучения
микрообучение
педагоігчна практика
ефективність
технічні засоби навчання
мікронавчання
pedagogical practice
technical training
efficiency
microlearning
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кулиш Р. В. Исторический аспект использования технических средств обучения в повышении эффективности педагогической практики студентов (вторая половина ХХ столетия) / Р. В. Кулиш // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 136-140.
Короткий огляд (реферат): В статье показано обоснование использования технических средств обучения таких как замкнутая система телевидения, видеомагнитофоны и технические средства оперативной обратной связи в процессе педагогической практики студентов в общеобразовательной школе, что дает возможность значительно повысить её эффективность.У статті показано обгрунтування використання технічних засобів навчання таких як замкнута система телебачення, відеомагнітофони та технічні засоби оперативного зворотного зв'язку в процесі педагогічної практики студентів в загальноосвітній школі, що дає можливість значно підвищити її ефективність. The article shows the rationale for the use of technical learning tools such as a closed system television, VCRs and technical means of operational feedback in the pedagogical process practice of students in secondary school, which gives the opportunity to significantly improve it efficiency.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11591
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kulysh R. V.2011.pdf168 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.