Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11564
Назва: | Синергетический подход в исследовании познавательной самостоятельности |
Інші назви: | Синергетичний підхід у дослідженні пізнавальної самостійності A synergistic approach in the study of cognitive autonomy |
Автори: | Кулакова, Татьяна Борисовна Кулакова, Тетяна Борисівна Kulakova, Tatiana |
Ключові слова: | синергетический подход познавательная самостоятельность целостная система качество личности синергетичний підхід пізнавальна самостійність цілісна система якість особистості synergetic approach cognitive independence integral system personality quality |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Кулакова Т. Б. Синергетический подход в исследовании познавательной самостоятельности / Т. Б. Кулакова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 5. – С. 20-24. |
Короткий огляд (реферат): | В статье рассматривается познавательная самостоятельность с точки зрения синергетического подхода как целостная система, представляющая собой открытую структурированную подсистему личности и включающая в себя способности индивидуума вести познавательную деятельность на основе целенаправленности, самоорганизации и функциональной целостности, а также представлены компоненты познавательной самостоятельности: мотивационный, волевой и содержательно операционный. У статті розглядається пізнавальна самостійність з точки зору синергетичного підходу як цілісна система, що представляє собою відкриту структуровану підсистему особистості і включає в себе здатність індивідуума вести пізнавальну діяльність на основі цілеспрямованості, самоорганізації і функціональної цілісності, а також представлені компоненти пізнавальної самостійності: мотиваційний, вольовий і змістовно-операційний. The article examines cognitive independence from the point of view of a synergetic approach as an integral system, which is an open structured subsystem of the personality and includes the ability of an individual to conduct cognitive activity based on purposefulness, self-organization and functional integrity, and also presents the components of cognitive independence: motivational, volitional and meaningful operating. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11564 |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кулакова Т. Б. 2011.pdf | 133.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.