Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11564
Назва: Синергетический подход в исследовании познавательной самостоятельности
Інші назви: Синергетичний підхід у дослідженні пізнавальної самостійності
A synergistic approach in the study of cognitive autonomy
Автори: Кулакова, Татьяна Борисовна
Кулакова, Тетяна Борисівна
Kulakova, Tatiana
Ключові слова: синергетический подход
познавательная самостоятельность
целостная система
качество личности
синергетичний підхід
пізнавальна самостійність
цілісна система
якість особистості
synergetic approach
cognitive independence
integral system
personality quality
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кулакова Т. Б. Синергетический подход в исследовании познавательной самостоятельности / Т. Б. Кулакова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 5. – С. 20-24.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается познавательная самостоятельность с точки зрения синергетического подхода как целостная система, представляющая собой открытую структурированную подсистему личности и включающая в себя способности индивидуума вести познавательную деятельность на основе целенаправленности, самоорганизации и функциональной целостности, а также представлены компоненты познавательной самостоятельности: мотивационный, волевой и содержательно операционный. У статті розглядається пізнавальна самостійність з точки зору синергетичного підходу як цілісна система, що представляє собою відкриту структуровану підсистему особистості і включає в себе здатність індивідуума вести пізнавальну діяльність на основі цілеспрямованості, самоорганізації і функціональної цілісності, а також представлені компоненти пізнавальної самостійності: мотиваційний, вольовий і змістовно-операційний. The article examines cognitive independence from the point of view of a synergetic approach as an integral system, which is an open structured subsystem of the personality and includes the ability of an individual to conduct cognitive activity based on purposefulness, self-organization and functional integrity, and also presents the components of cognitive independence: motivational, volitional and meaningful operating.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11564
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кулакова Т. Б. 2011.pdf133.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.