Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11560
Title: Інтеракція засобів, форм і методів навчання майбутніх вихователів як умова їхньої підготовки до формування в дошкільників елементарних математичних уявлень
Other Titles: Interaction of means, forms and methods of teaching future educators as a condition of their preparation for the formation of elementary mathematical concepts in preschoolers
Интеракция средств, форм и методов обучения будущих воспитателей как условие их подготовки к формированию у дошкольников элементарных математических представлений
Authors: Грама, Геннадій Петрович
Грама, Геннадий Петрович
Grama, Gennadij Petrovych
Keywords: інтеракція
майбутні вихователі
елементарні математичні уявлення
interaction
future educators
elementary mathematical concepts
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Грама Г. П. Інтеракція засобів, форм і методів навчання майбутніх вихователів як умова їхньої підготовки до формування в дошкільників елементарних математичних уявлень / Г. П. Грама // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 65-68.
Abstract: У статті подано аналіз технологічних підходів, які розкривають значущість базової математичної підготовки студентів як одну з умов формування в дошкільників елементарних математичних уявлень через інтеракцію різноманітних засобів, форм і методів їхнього навчання. The article presents an analysis of technological approaches that reveal the importance of basic mathematical training students as one of the conditions for the formation of elementary mathematical concepts in preschoolers through interaction various means, forms and methods of their training.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11560
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grama Gennadij Petrovych 2011.pdf125.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.