Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11560
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрама, Геннадій Петрович-
dc.contributor.authorGrama, Gennadij Petrovych-
dc.date.accessioned2021-05-19T10:56:21Z-
dc.date.available2021-05-19T10:56:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГрама Г. П. Інтеракція засобів, форм і методів навчання майбутніх вихователів як умова їхньої підготовки до формування в дошкільників елементарних математичних уявлень / Г. П. Грама // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 65-68.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11560-
dc.description.abstractУ статті подано аналіз технологічних підходів, які розкривають значущість базової математичної підготовки студентів як одну з умов формування в дошкільників елементарних математичних уявлень через інтеракцію різноманітних засобів, форм і методів їхнього навчання. The article presents an analysis of technological approaches that reveal the importance of basic mathematical training students as one of the conditions for the formation of elementary mathematical concepts in preschoolers through interaction various means, forms and methods of their training.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінтеракціяuk
dc.subjectмайбутні вихователіuk
dc.subjectелементарні математичні уявленняuk
dc.subjectinteractionuk
dc.subjectfuture educatorsuk
dc.subjectelementary mathematical conceptsuk
dc.titleІнтеракція засобів, форм і методів навчання майбутніх вихователів як умова їхньої підготовки до формування в дошкільників елементарних математичних уявленьuk
dc.title.alternativeInteraction of means, forms and methods of teaching future educators as a condition of their preparation for the formation of elementary mathematical concepts in preschoolersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grama Gennadij Petrovych 2011.pdf125.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.