Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11552
Назва: Вища освіта як відкрита система в контексті гуманістичної парадигми
Інші назви: Higher education as an open system in the context of the humanistic paradigm
Высшее образование как открытая система в контексте гуманистической парадигмы
Автори: Головко, Н. Б.
Головко, С. Б.
Ключові слова: вища освіта
педагогічна синергетика
освіта як відкрита система
самоорганізація
особистісні смисли та цінності
higher education
pedagogical synergetics
education as an open system
self-organization
personal meanings and values
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Головко Н. Б. Вища освіта як відкрита система в контексті гуманістичної парадигми / Н. Б. Головко, С. Б. Головко // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 47-51.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються певні особливості вищої освіти як відкритої системи у контексті гуманістичної парадигми через звертання до педагогічного потенціалу синергетики. Розглядаються, зокрема, загальні положення, що визначають теоретико-методологічні та технологічні аспекти вищої освіти як системи, здатної до самоорганізації в умовах кризи. The article analyzes certain features of higher education as an open system in the context of the humanities paradigms through recourse to the pedagogical potential of synergetics. In particular, the general provisions defining the theoretical-methodological and technological aspects of higher education as a system capable of self-organization in a crisis are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11552
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holovko M. B. 2011.pdf119.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.