Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11551
Назва: Акмесинергетичний підхід як методологія забезпечення якісної підготовки майбутніх менеджерів освіти
Інші назви: Acmesynergetic approach as a methodology for ensuring quality training of future education managers
Автори: Гладкова, В. М.
Ключові слова: менеджер освіти
особистісно-діяльнісний підхід
суб’єктно-діяльнісний підхід
акмесинергетичний підхід
education manager
subject-activity approach
personality-activity approach
axesynergetic approach
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гладкова В. М. Акмесинергетичний підхід як методологія забезпечення якісної підготовки майбутніх менеджерів освіти / В. М. Гладкова // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 45-47.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті основні загальнометодологічні підходи акмеологічного дослідження професійного становлення майбутнього менеджера освіти. Підкреслюється значення найбільш сучасного акмесинергетичного підходу. The article considers the main general methodological approaches to acmeological professional research becoming a future education manager. The importance of the most modern axesynergetic approach is emphasized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11551
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hladkova V. M. 2011.pdf113.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.