Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11551
Title: Акмесинергетичний підхід як методологія забезпечення якісної підготовки майбутніх менеджерів освіти
Other Titles: Acmesynergetic approach as a methodology for ensuring quality training of future education managers
Акмесинергетичний подход как методология обеспечения качественной подготовки будущих менеджеров образовани
Authors: Гладкова, В. М.
Keywords: менеджер освіти
особистісно-діяльнісний підхід
суб’єктно-діяльнісний підхід
акмесинергетичний підхід
education manager
subject-activity approach
personality-activity approach
axesynergetic approach
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Гладкова В. М. Акмесинергетичний підхід як методологія забезпечення якісної підготовки майбутніх менеджерів освіти / В. М. Гладкова // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 45-47.
Abstract: У статті розглянуті основні загальнометодологічні підходи акмеологічного дослідження професійного становлення майбутнього менеджера освіти. Підкреслюється значення найбільш сучасного акмесинергетичного підходу. The article considers the main general methodological approaches to acmeological professional research becoming a future education manager. The importance of the most modern axesynergetic approach is emphasized.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11551
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hladkova V. M. 2011.pdf113.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.