Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11549
Title: Рольова гра як технологія роботи зі студентами у площині ціннісно-смислових орієнтацій молоді
Other Titles: Ролевая игра как технология работы со студентами в плоскости ценностно-смысловых ориентаций молодежи
Role play as a technology of working with students in the plane of value and semantic orientations of youth
Authors: Бурцева, І. І.
Keywords: підхід
системний підхід
особистісно зорієнтований підхід
діяльнісний підхід
учитель технологій
культурологічний підхід
approach
system approach
personality-oriented approach
activity approach
culturological approach
technology teacher
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Бурцева І. І. Рольова гра як технологія роботи зі студентами у площині ціннісно-смислових орієнтацій молоді / І. І. Бурцева // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 38-41.
Abstract: У статті йдеться про одну з найефективніших технік інтерактивного навчання – рольову гру. Розглянуто особливості використання рольової гри на заняттях з педагогіки (на прикладі гри "Зроби крок уперед"). Проаналізовано переваги й ризики подібної гри. Подані рекомендації щодо використання рольових ігор у навчальновиховному процесі класичного ВНЗ. The article is about one of the most effective techniques of interactive learning - role play. Considered features of the use of role-playing games in pedagogy classes (on the example of the game "Take a step forward"). The advantages and risks of such a game are analyzed. Recommendations for the use of role-playing games in the educational process of a classical university are given.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11549
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Burtseva I. I. 2011.pdf125.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.