Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11541
Title: Подготовка будущих специалистов к внедрению инновационных процессов в дошкольном образовании на основе инклюзии
Other Titles: Підготовка майбутніх фахівців до впровадження інноваційних процесів в дошкільній освіті на основі інклюзії
Authors: Андрусёва, Ирина Владимировна
Андрусьова, Ірина Володимирівна
Andrusyova, Iryna Volodymyrivna
Keywords: инклюзия
подготовка специалистов
инновационные процессы
технологии
дошкольное образование
лица с особыми образовательными потребностями
інклюзія
підготовка спеціалістів
інноваційні процеси
технології
дошкільна освіта
особи з особливими освітніми потребами
inclusion
training of specialists
innovation processes
technology
pre-school education
persons with special educational needs
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Андрусёва И. В. Подготовка будущих специалистов к внедрению инновационных процессов в дошкольном образовании на основе инклюзии / И. В. Андрусева // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 13-17.
Abstract: В статье раскрывается актуальность подготовки будущих специалистов дошкольного образования к инновационной деятельности в процессе внедрения инклюзии, так как инклюзия как образовательная и социально гуманистическая парадигма, является сегодня наиболее прогрессивной формой социального взаимодействия членов общества с разным уровнем возможностей психофизического развития. У статті розкривається актуальність підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до інноваційної діяльності в процесі впровадження інклюзії, так як інклюзія як освітня та соціально гуманістична парадигма, є сьогодні найбільш прогресивною формою соціальної взаємодії членів суспільства з різним рівнем можливостей психофізичного розвитку. The article reveals the relevance of training future professionals in preschool education toinnovation in the implementation of inclusion, as inclusion as an educational and social humanistic paradigm, is today the most progressive form of social interaction of members of society with different levels of opportunities for psychophysical development.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11541
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andruseva I. V. 2011.pdf126.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.