Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11536
Назва: Педагогічна взаємодія: ретроспективний аналіз та сучасний стан проблеми
Інші назви: Pedagogical interaction: retrospective analysis and the current state of the problem
Автори: Яковишина, Т. В.
Ключові слова: взаємодія
навчання
виховання
педагогічна взаємодія
соціалізація
interaction
training
education
pedagogical interaction
socialization
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Яковишина Т. В. Педагогічна взаємодія: ретроспективний аналіз та сучасний стан проблеми / Т. В. Яковишина // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 487-491.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено ретроспективний аналіз тлумачень понять "взаємодія" і "педагогічна взаємодія", обґрунтовується їхній нестабільний характер. Розкривається сутність педагогічної взаємодії та різні підходи до її означення з метою виявлення засад для здійснення наукового міждисциплінарного діалогу. The article provides a retrospective analysis of interpretations of the concepts of "interaction" and "pedagogical interaction", substantiates their unstable nature. The essence of pedagogical interaction and different approaches to its definition in order to identify the foundations for the implementation of scientific interdisciplinary dialogue are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11536
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яковишина Т. В. 2011.pdf135.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.