Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11503
Назва: Філософський аспект індивідуалізації в інклюзивній освіті
Інші назви: Philosophical aspect of individualization in inclusive education
Философский аспект индивидуализации в инклюзивном образовании
Автори: Павленко, Катерина Миколаївна
Павленко, Екатерина Николаевна
Pavlenko, Kateryna Mykolaivna
Ключові слова: інклюзивна освіта
підготовка педагога
інклюзивне навчання
діти з особливими потребами
inclusive education
teacher training
inclusive education
children with special needs
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Павленко К. М. Філософський аспект індивідуалізації в інклюзивній освіті / К. М. Павленко // Освіта та соціалізація особистості : матеріали VІI Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, 24-25 квітня 2020 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського. — Одеса, 2020. — С. 37-38.
Короткий огляд (реферат): Останнім часом питання про можливості практичного використання законів, принципів, категорій, положень філософії постає із різних боків. Як застосовується досягнуте багатовіковим розвитком філософії можна побачити в практичному плані, в тому числі, й у впровадженні засад інклюзивної освіти в Україні. Філософія виступає і як фундаментальна основа для компенсаторного впливу, що може змінювати ставлення людей до нагальних питань, пропонує подумати, зважити, проаналізувати ситуації, зіставити різні позиції, визначитися і вибрати потрібний варіант поведінки і дій. При цьому мається на увазі вплив як філософських текстів, навчань, теорій, так і безпосередньо особи реального філософа. Recently, the question of the possibility of practical use of laws, principles, categories, provisions of philosophy arises from different angles. How the philosophy achieved over the centuries is applied can be seen in practical terms, including in the implementation of the principles of inclusive education in Ukraine. Philosophy also acts as a fundamental basis for compensatory influence, which can change people's attitudes to urgent issues, offers to think, weigh, analyze situations, compare different positions, determine and choose the right behavior and actions. This implies the influence of philosophical texts, teachings, theories, and directly the personality of the real philosopher.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11503
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pavlenko Oksana Mykolaivna 2020.pdf1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.