Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11503
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавленко, Катерина Миколаївна-
dc.contributor.authorПавленко, Екатерина Николаевна-
dc.contributor.authorPavlenko, Kateryna Mykolaivna-
dc.date.accessioned2021-05-14T09:03:50Z-
dc.date.available2021-05-14T09:03:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПавленко К. М. Філософський аспект індивідуалізації в інклюзивній освіті / К. М. Павленко // Освіта та соціалізація особистості : матеріали VІI Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, 24-25 квітня 2020 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського. — Одеса, 2020. — С. 37-38.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11503-
dc.description.abstractОстаннім часом питання про можливості практичного використання законів, принципів, категорій, положень філософії постає із різних боків. Як застосовується досягнуте багатовіковим розвитком філософії можна побачити в практичному плані, в тому числі, й у впровадженні засад інклюзивної освіти в Україні. Філософія виступає і як фундаментальна основа для компенсаторного впливу, що може змінювати ставлення людей до нагальних питань, пропонує подумати, зважити, проаналізувати ситуації, зіставити різні позиції, визначитися і вибрати потрібний варіант поведінки і дій. При цьому мається на увазі вплив як філософських текстів, навчань, теорій, так і безпосередньо особи реального філософа. Recently, the question of the possibility of practical use of laws, principles, categories, provisions of philosophy arises from different angles. How the philosophy achieved over the centuries is applied can be seen in practical terms, including in the implementation of the principles of inclusive education in Ukraine. Philosophy also acts as a fundamental basis for compensatory influence, which can change people's attitudes to urgent issues, offers to think, weigh, analyze situations, compare different positions, determine and choose the right behavior and actions. This implies the influence of philosophical texts, teachings, theories, and directly the personality of the real philosopher.uk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectпідготовка педагогаuk
dc.subjectінклюзивне навчанняuk
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk
dc.subjectinclusive educationuk
dc.subjectteacher traininguk
dc.subjectinclusive educationuk
dc.subjectchildren with special needsuk
dc.titleФілософський аспект індивідуалізації в інклюзивній освітіuk
dc.title.alternativePhilosophical aspect of individualization in inclusive educationuk
dc.title.alternativeФилософский аспект индивидуализации в инклюзивном образованииuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlenko Oksana Mykolaivna 2020.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.