Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1149
Назва: Формування педагогічного розуміння в майбутніх учителів музики у процесі професійної підготовки
Інші назви: The formation of pedagogical understanding of future music teachers in the process of their professional training
Автори: Левицька, Ірина Миколаївна
Levitska, Iryna Mykolayivna
Ключові слова: розуміння
педагогічне розуміння
майбутні вчителі музики
професійна підготовка
вищий навчальний заклад
understanding
pedagogical understanding
future music teacher
professional training
higher educational establishment
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Левицька, І. М. Формування педагогічного розуміння в майбутніх учителів музики у процесі професійної підготовки [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ірина Миколаївна Левицька; наук. кер. А. Ф. Линенко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 272 с.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні вперше було визначено та науково обґрунтовано сутність поняття «педагогічне розуміння майбутніх учителів музики», педагогічні умови, що сприяють формуванню педагогічного розуміння в майбутніх учителів музики у процесі професійної підготовки: організація діалогових взаємовідносин у навчально-виховному процесі ВНЗ; використання стратегій розуміння під час роботи з педагогічними літературними джерелами та музичними творами; актуалізація саморозвитку майбутніх учителів музики щодо формування досліджуваного феномена. The essence of understanding «pedagogical understanding of future music teachers» is stated and scientifically proved in this thesis for the first time; the pedagogical conditions that favor the formation of pedagogical understanding of future music teachers are stated and proved: the organization of dialogue relationships in educational and upbringing process in the Higher Education Establishment is stressed; the strategy of understanding while working with pedagogical literary sources and the pieces of music is used; the actuality of future music teachers` self-development as the formation of researching phenomena while investigating this phenomena is stated; the criteria of this phenomena such as (socio-axiomatic, cognitive-active, personal-evaluative) are found out; the equal formation of pedagogical understanding of future music teachers in the process of professional training (high, sufficient, average, low) is investigated and scientifically proved; the experimental model of formation of pedagogical understanding of future music teachers on the process of professional training is approved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1149
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛЕВИЦЬКА ІРИНА МИКОЛАЇВНА.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.