Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11488
Title: Проблеми створення позитивного іміджу в сучасному українському суспільстві
Other Titles: Problems of creating a positive image in modern Ukrainian society
Проблемы создания положительного имиджа в современном украинском обществе
Authors: Городнюк, Людмила Степанівна
Городнюк, Людмила Степановна
Horodniuk, Lyudmyla Stepanivna
Keywords: імідж
українське телеюбачення
українське супільство
іміджелогія
image
ukrainian television
ukrainian society
imageology
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Городнюк Л. С. Проблеми створення позитивного іміджу в сучасному українському суспільстві / Л. С. Городнюк // Освіта та соціалізація особистості : матеріали VІII Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, 24-25 квітня 2020 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського. — Одеса, 2020. — С. 20-22.
Abstract: Слово імідж, яке як поняття увійшло у життя пересічного американця в 1960-их, а в Україну прийшло в 1990-их, тепер лунає навкруги кожної сучасної людини по сто разів на тиждень, а поняття оточує нас весь час. Трансляції українського телебачення - це постійна демонстрація іміджів (співаків, телеведучих, світських «львів» та «левиць», так званих експертів у різних питаннях та багатьох інших публічних людей) чи змагання іміджів (політиків, громадських діячів, активістів, відомих спортсменів). На бігбордах йде постійна боротьба за наше враження і наш вибір між продуктами гастрономічної, косметичної, спортивної, будівельної, банківської та інших галузей. На стадії реклами всі ці торгові марки справляють на нас враження аж ніяк не якістю товарів чи послуг, а інструментами іміджелогії – образами, зображеннями, кольорами, логотипами, гаслами, щасливим виглядом людей, що ніби то користуються їхніми послугами постійно. The word image, which entered the life of the average American as a concept in the 1960s and came to Ukraine in the 1990s, is now heard around every modern person a hundred times a week, and the concept surrounds us all the time. Ukrainian television broadcasts are a constant demonstration of images (singers, TV presenters, secular "lions" and "lionesses", so-called experts in various matters and many other public figures) or image competitions (politicians, public figures, activists, famous athletes). On billboards there is a constant struggle for our impression and our choice between products of gastronomic, cosmetic, sports, construction, banking and other industries.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11488
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Horodniuk Lyudmyla Stepanivna 2020.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.