Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГороднюк, Людмила Степанівна-
dc.contributor.authorГороднюк, Людмила Степановна-
dc.contributor.authorHorodniuk, Lyudmyla Stepanivna-
dc.date.accessioned2021-05-13T12:16:30Z-
dc.date.available2021-05-13T12:16:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГороднюк Л. С. Проблеми створення позитивного іміджу в сучасному українському суспільстві / Л. С. Городнюк // Освіта та соціалізація особистості : матеріали VІII Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, 24-25 квітня 2020 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського. — Одеса, 2020. — С. 20-22.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11488-
dc.description.abstractСлово імідж, яке як поняття увійшло у життя пересічного американця в 1960-их, а в Україну прийшло в 1990-их, тепер лунає навкруги кожної сучасної людини по сто разів на тиждень, а поняття оточує нас весь час. Трансляції українського телебачення - це постійна демонстрація іміджів (співаків, телеведучих, світських «львів» та «левиць», так званих експертів у різних питаннях та багатьох інших публічних людей) чи змагання іміджів (політиків, громадських діячів, активістів, відомих спортсменів). На бігбордах йде постійна боротьба за наше враження і наш вибір між продуктами гастрономічної, косметичної, спортивної, будівельної, банківської та інших галузей. На стадії реклами всі ці торгові марки справляють на нас враження аж ніяк не якістю товарів чи послуг, а інструментами іміджелогії – образами, зображеннями, кольорами, логотипами, гаслами, щасливим виглядом людей, що ніби то користуються їхніми послугами постійно. The word image, which entered the life of the average American as a concept in the 1960s and came to Ukraine in the 1990s, is now heard around every modern person a hundred times a week, and the concept surrounds us all the time. Ukrainian television broadcasts are a constant demonstration of images (singers, TV presenters, secular "lions" and "lionesses", so-called experts in various matters and many other public figures) or image competitions (politicians, public figures, activists, famous athletes). On billboards there is a constant struggle for our impression and our choice between products of gastronomic, cosmetic, sports, construction, banking and other industries.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectукраїнське телеюбаченняuk
dc.subjectукраїнське супільствоuk
dc.subjectіміджелогіяuk
dc.subjectimageuk
dc.subjectukrainian televisionuk
dc.subjectukrainian societyuk
dc.subjectimageologyuk
dc.titleПроблеми створення позитивного іміджу в сучасному українському суспільствіuk
dc.title.alternativeProblems of creating a positive image in modern Ukrainian societyuk
dc.title.alternativeПроблемы создания положительного имиджа в современном украинском обществеuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Horodniuk Lyudmyla Stepanivna 2020.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.