Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11479
Назва: Specifics of Training Future Doctors of Philosophy within the Educational and Scientific Program «Profession-oriented Education»
Автори: Галіцан, Ольга Анатоліївна
Halitsan, Olha Anatoliivna
Койчева, Тетяна Іванівна
Koycheva, Tetyana Ivanivna
Осипова, Тетяна Юріївна
Osipova, Tetyana Yuryivna
Ключові слова: profession-oriented (professional) education
Doctor of Philosophy
educational and scientific program
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Halitsan O. Specifics of Training Future Doctors of Philosophy within the Educational and Scientific Program «Profession-oriented Education» / Olha Halitsan, Tetiana Koycheva, Tetiana Osypova // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前沿研究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2021. – Issue 7. – P. 74-80.
Короткий огляд (реферат): The article describes the content and originality of the educational and scientific program “Profession-centred Education”, according to which the training of applicants for education of the third (educational and scientific level) is carried out at the State Institution “South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky” (Odessa, Ukraine). It is indicated that the goal of the educational and scientific program “Profession-centred Education”, which is being implemented with the aim of training future Doctors of Philosophy in the specialty 015 “Profession-centred (vocational) Education”, is the training of highly qualified scientific and pedagogical personnel capable of research- and innovation-related, scientific and pedagogical activities and the solving of urgent problems in the field of higher profession-related education; the formation of universal skills of a researcher, sufficient for the conduct and successful completion of scientific research and subsequent profession-centred pedagogical and scientific activities; the observance of academic virtue.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11479
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Halitsan, Koycheva, Osypova.pdf297.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.