Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11449
Назва: Glamorous consumption in virtual reality
Інші назви: Гламурне споживання у віртуальній реальності
Автори: Семко, Яна Сергіївна
Semko, Yana Serhiivna
Ключові слова: віртуальна реальність
споживач
візуалізація
гламурне споживання
технології
Дата публікації: 2021
Видавництво: Baltija Publishing
Бібліографічний опис: Semko Y. S. Glamorous consumption in virtual reality // International Scientific Conference «Innovation in Science: Global Trends and Regional Aspect: Conference Proceedings», March 12-13, 2021. Riga, Latvia: «Baltija Publishing». – Р. 77-80.
Короткий огляд (реферат): Virtual reality has formed a new type of consumer behavior. Consumers do not buy goods, but images created by companies, the life cycle of goods is reduced, and the development of visualization technologies allows you to choose goods online with greater convenience than offline. Віртуальна реальність сформувала новий тип споживацької поведінки. Споживач купує не товари, а образи, створювані компаніями, цикл життя товарів скорочується, а розвиток технологій візуалізації дозволяє вибирати товари он-лайн з більшою зручністю, ніж оф-лайн.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11449
Розташовується у зібраннях:Кафедра всесвітньої історії та методології науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семко March 12-13, 2021 77-80.pdf86.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.