Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11449
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСемко, Яна Сергіївна-
dc.contributor.authorSemko, Yana Serhiivna-
dc.date.accessioned2021-05-13T08:43:14Z-
dc.date.available2021-05-13T08:43:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationSemko Y. S. Glamorous consumption in virtual reality // International Scientific Conference «Innovation in Science: Global Trends and Regional Aspect: Conference Proceedings», March 12-13, 2021. Riga, Latvia: «Baltija Publishing». – Р. 77-80.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11449-
dc.description.abstractVirtual reality has formed a new type of consumer behavior. Consumers do not buy goods, but images created by companies, the life cycle of goods is reduced, and the development of visualization technologies allows you to choose goods online with greater convenience than offline. Віртуальна реальність сформувала новий тип споживацької поведінки. Споживач купує не товари, а образи, створювані компаніями, цикл життя товарів скорочується, а розвиток технологій візуалізації дозволяє вибирати товари он-лайн з більшою зручністю, ніж оф-лайн.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherBaltija Publishinguk
dc.subjectвіртуальна реальністьuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectвізуалізаціяuk
dc.subjectгламурне споживанняuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.titleGlamorous consumption in virtual realityuk
dc.title.alternativeГламурне споживання у віртуальній реальностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра всесвітньої історії та методології науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Семко March 12-13, 2021 77-80.pdf86.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.