Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11438
Назва: Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі
Автори: Університет Ушинського
Ключові слова: Україна
Китай
науковий вектор
академічна співпраця
філологія
полікультурний простір
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харбінський інженерний університет
Бібліографічний опис: Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 4. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2021 ‒ 239 с.
Короткий огляд (реферат): Україна – Китай: науковий вектор академічної співпраці Пропонуємо до вашої уваги третій випуск міжнародного періодичного журналу «Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі». Цей журнал присвячений україно-китайській співпраці в освітній, науковій і культурній сферах, підтримці програм наших держав щодо реалізації спільних наукових досліджень, академічної мобільності здобувачів вищої освіти та науковців, обміну культурною спадщиною. Редколегія журналу робить все можливе для сприяння розробленню і подальшого розвитку концепцій, різних педагогічних технологій, які дозволяють впливати на молодь і готувати національні гуманітарні еліти для нашої держави і Китаю, а Університет Ушинського прагне брати найактивнішу участь у цьому процесі. Практика конструктивної кооперації гарантує успішність академічної співпраці між представниками багатьох країн світу та має ґрунтовні підстави констатувати входження України в Європейський і східний науково-освітянський простір, фундаментом якої є здобутки вітчизняних і зарубіжних науковців у галузях саме мовознавства і професійної освіти відповідно до викликів часу, економіко-правових і суспільно-політичних стратегічних векторів співпраці України з державами Заходу і Сходу. Затребуваність журналу в наукових колах, авторитет серед освітянської інтелігенції, аспірантів і студентів, усіх, хто хоче відчувати себе в єдності однодумців, говорить про те, що журнал знайшов свого читача. Наразі не втрачають своєї актуальності лінгводидактичні проблеми викладання іноземних мов в середній і вищій школі; нагальні питання загального та зіставного мовознавства; сучасні розвідки в галузях перекладознавства і синології; проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах сучасного полікультурного простору; історико-філософські детермінанти формування мовної особистості в багаторівневій системі освіти тощо. Внесок науковців у розвиток вищенаведених напрямів сприяв досягненню нового рівня міжнародної освітньої співпраці, окреслив перспективні вектори подальшої багатополярної взаємодії України з країнами світу, специфікував оптимальні модуси інтеракції між учасниками глобального науково-освітнього простору. Зауважимо, що Міжнародний проект «Інститут Конфуція» Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського та продуктивна робота представників секції теоретичної та прикладної лінгвістики Південного наукового центру НАН України та МОН України дозволяють реалізувати пріоритетні напрями вищої освіти у сфері гуманітарного розвитку суспільства на таких платформах, як-от: вища освіта – світовий ринок праці; педагогічний практичний досвід – модернізація структури та змісту освіти в світовому полікультурному просторі; збереження національного скарбу – міжнародна співпраця та інтеграція у сферах науки, освіти і культури; імплементація інновацій у всі сфери життя – вдосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення освіти і науки тощо. Користуючись нагодою, хочу щиро подякувати нашим партнерам за співпрацю і їхній внесок у розвиток теорії і практики професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах полікультурного простору. Сподіваємося, що ініційовані дискусії з актуальних проблем філології і підготовки фахівців у сучасному просторі буде й в подальшому сприяти формуванню єдиного наукового простору через інтеграцію провідного досвіду вітчизняних і зарубіжних учених.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11438
Розташовується у зібраннях:2021 Вип. 4



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.