Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11421
Назва: Класифікація моніторингових завдань у методиці інтерсуб’єктного навчання української літератури
Інші назви: Classification of monitoring tasks in the methodology of intersubjective teaching of Ukrainian literature
Автори: Уліщенко, Віолетта
Улищенко, Виолетта
Ulishchenko, Violetta
Ключові слова: інтерсуб’єктне навчання
моніторинг
компетентність
діагностика
intersubject learning
monitoring
competence
diagnostics
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Уліщенко В. Класифікація моніторингових завдань у методиці інтерсуб’єктного навчання української літератури / В. Уліщенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 441-445.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується доцільність синтезування двох видів таксономій, подається класифікація моніторингових завдань, дається визначення комплексу компетентностей. The article substantiates the expediency of synthesizing two types of taxonomies, provides a classification of monitoring tasks, defines a set of competencies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11421
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Уліщенко В. 2011.pdf139.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.