Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11421
Title: Класифікація моніторингових завдань у методиці інтерсуб’єктного навчання української літератури
Other Titles: Classification of monitoring tasks in the methodology of intersubjective teaching of Ukrainian literature
Authors: Уліщенко, Віолетта
Улищенко, Виолетта
Ulishchenko, Violetta
Keywords: інтерсуб’єктне навчання
моніторинг
компетентність
діагностика
intersubject learning
monitoring
competence
diagnostics
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Уліщенко В. Класифікація моніторингових завдань у методиці інтерсуб’єктного навчання української літератури / В. Уліщенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 441-445.
Abstract: У статті обґрунтовується доцільність синтезування двох видів таксономій, подається класифікація моніторингових завдань, дається визначення комплексу компетентностей. The article substantiates the expediency of synthesizing two types of taxonomies, provides a classification of monitoring tasks, defines a set of competencies.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11421
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Уліщенко В. 2011.pdf139.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.