Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11403
Title: Діалогічне спілкування як метод створення художньо-педагогічної інтерпретації в музично-педагогічному процесі
Authors: Мамикіна, Анжеліна Іванівна
Mamykina, Anzhelina Ivanivna
Keywords: діалогічне спілкування
музично-педагогічний процес
сучасна вища педагогічна освіта
універсальний викладач музики
Issue Date: 2016
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Мамикіна А. І. Діалогічне спілкування як метод створення художньо-педагогічної інтерпретації в музично-педагогічному процесі. Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства : матеріали та тези ІІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (6-7 жовтня 2016 р., м. Одеса). Т. 2. Одеса : Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. С. 55-58.
Abstract: Продуктивними для розвитку діалогічного спілкування є публічні конкурси-виступи певної жанрової спрямованості серед студентів одного курсу з послідуючим відкритим обговорюванням стилістичної відповідності, емоційності, виразності виконання, звукової якості, технічної досконалості, переваг і недоліків кожного студента. Звичайно, розподіл студентів за трьома групами відбувається відповідно до рівня фортепіанної підготовки. Це активізує розумову діяльність, збагачує слуховий та виконавський досвід студентів. Така форма роботи дозволяє розвивати уміння художньо-педагогічної інтерпретації, так як передбачає окрім, власне, музичної інтерпретації, музикознавчий та художньо-образний аналіз, елементи вербально-змістовної та акторської інтерпретації. Отже, на нашу думку, діалогічне спілкування є ефективним методом створення художньо-педагогічної інтерпретації в музично-педагогічному процесі.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11403
Appears in Collections:Кафедра музично – інструментальної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2016г 2й том стр.51-54.pdf129.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.