Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11403
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мамикіна, Анжеліна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Mamykina, Anzhelina Ivanivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-07T06:57:53Z | - |
dc.date.available | 2021-05-07T06:57:53Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Мамикіна А. І. Діалогічне спілкування як метод створення художньо-педагогічної інтерпретації в музично-педагогічному процесі. Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства : матеріали та тези ІІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (6-7 жовтня 2016 р., м. Одеса). Т. 2. Одеса : Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. С. 55-58. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11403 | - |
dc.description.abstract | Продуктивними для розвитку діалогічного спілкування є публічні конкурси-виступи певної жанрової спрямованості серед студентів одного курсу з послідуючим відкритим обговорюванням стилістичної відповідності, емоційності, виразності виконання, звукової якості, технічної досконалості, переваг і недоліків кожного студента. Звичайно, розподіл студентів за трьома групами відбувається відповідно до рівня фортепіанної підготовки. Це активізує розумову діяльність, збагачує слуховий та виконавський досвід студентів. Така форма роботи дозволяє розвивати уміння художньо-педагогічної інтерпретації, так як передбачає окрім, власне, музичної інтерпретації, музикознавчий та художньо-образний аналіз, елементи вербально-змістовної та акторської інтерпретації. Отже, на нашу думку, діалогічне спілкування є ефективним методом створення художньо-педагогічної інтерпретації в музично-педагогічному процесі. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | діалогічне спілкування | uk |
dc.subject | музично-педагогічний процес | uk |
dc.subject | сучасна вища педагогічна освіта | uk |
dc.subject | універсальний викладач музики | uk |
dc.title | Діалогічне спілкування як метод створення художньо-педагогічної інтерпретації в музично-педагогічному процесі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музично – інструментальної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2016г 2й том стр.51-54.pdf | 129.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.