Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11392
Назва: Наступність і перспективність у модернізації сучасної дошкільної ланки освіти
Інші назви: Continuity and prospects in the modernization of modern preschool education
Автори: Степанова, Т. М.
Ключові слова: наступність
перспективність
літичний розвиток
сумісна діяльність
навчальна діяльність
continuity
perspective
political development
joint activity
educational activity
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Степанова Т. М. Наступність і перспективність у модернізації сучасної дошкільної ланки освіти / Т. М. Степанова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 408-411.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність понять "наступність" і "перспективність", умови наступності в роботі дошкільної і початкової ланок освіти; окреслено роль навчання дітей на пропедевтичному рівні, що забезпечує їх літичний розвиток впродовж перехідних вікових періодів; визначено напрями реалізації принципів наступності, перспективності й спадкоємності. The article reveals the essence of the concepts of "continuity" and "prospects", the conditions of continuity in the work of preschool and primary education; outlines the role of teaching children at the propaedeutic level, which ensures their political development during the transition periods; the directions of realization of the principles of continuity, perspective and succession are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11392
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Степанова Т. М. 2011.pdf129.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.