Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11384
Назва: Діагностичні можливості арт-терапії у роботі з молодшими школярами
Інші назви: Diagnostic possibilities of art therapy in work with junior schoolchildren
Автори: Сорока, О. В.
Ключові слова: арт-терапія
молодший школяр
проективні графічні тести
art therapy
junior schoolboy
projective graphic tests
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сорока О. В. Діагностичні можливості арт-терапії у роботі з молодшими школярами / О. В. Сорока // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 397-401.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню діагностичних можливостей арт-терапії в роботі з молодшими школярами. Розглянуто особливості застосування проективних графічних тестів для всебічного вивчення особистості дитини. Представлені результати апробації проективної методики "Будинок-Дерево-Людина" для вивчення емоційної сфери молодших школярів. The article is devoted to the study of diagnostic possibilities of art therapy in work with junior schoolchildren. Features of application of projective graphic tests for comprehensive study of the child's personality are considered. The results of approbation of the projective method "House-Tree-Man" for studying the emotional sphere of junior schoolchildren are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11384
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сорока О. В. 2011.pdf129.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.