Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11384
Title: Діагностичні можливості арт-терапії у роботі з молодшими школярами
Other Titles: Diagnostic possibilities of art therapy in work with junior schoolchildren
Authors: Сорока, О. В.
Keywords: арт-терапія
молодший школяр
проективні графічні тести
art therapy
junior schoolboy
projective graphic tests
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Сорока О. В. Діагностичні можливості арт-терапії у роботі з молодшими школярами / О. В. Сорока // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 397-401.
Abstract: Стаття присвячена вивченню діагностичних можливостей арт-терапії в роботі з молодшими школярами. Розглянуто особливості застосування проективних графічних тестів для всебічного вивчення особистості дитини. Представлені результати апробації проективної методики "Будинок-Дерево-Людина" для вивчення емоційної сфери молодших школярів. The article is devoted to the study of diagnostic possibilities of art therapy in work with junior schoolchildren. Features of application of projective graphic tests for comprehensive study of the child's personality are considered. The results of approbation of the projective method "House-Tree-Man" for studying the emotional sphere of junior schoolchildren are presented.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11384
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сорока О. В. 2011.pdf129.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.