Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11382
Назва: Деякі аспекти методики початкового навчання плавання глухих дітей дошкільного віку
Інші назви: Some aspects of the methodology of initial swimming lessons for deaf preschool children
Автори: Сокирко, Олексій Сергійович
Сокирко, Алексей Сергеевич
Sokirko, Olexiy Sergijovych
Ключові слова: плавання
навчання
глухі дошкільники
водна середа
плавальні вміння
swimming
education
deaf preschoolers
aquatic environment
swimming skills
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сокирко О. С. Деякі аспекти методики початкового навчання плавання глухих дітей дошкільного віку / О. С. Сокирко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 392-395.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про те, що при навчанні плавання глухих дошкільників застосовували наочні, й практичні методи навчання. Встановлено основні труднощі, які виникали у глухих дітей на заняттях з плавання. Для оптимізації процесу навчання плаванню глухих дітей 5-6 років, автором застосовувалася експериментальна система жестів. The article states that visual and practical teaching methods were used in teaching swimming to deaf preschoolers. The main difficulties that arose in deaf children in swimming lessons are identified. To optimize the process of teaching swimming to deaf children 5-6 years, the author used an experimental gesture system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11382
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сокирко О. С. 2011.pdf111.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.