Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1137
Title: Підготовка майбутніх учителів до формування логічного мислення молодших школярів
Other Titles: Training of future teachers to form logical thinking of primary school children
Authors: Музика, Юлія Олегівна
Muzyka, Juliya Olegivna
Keywords: майбутні вчителі
готовність
молодші школярі
логічне мислення
педагогічні умови
компоненти
професійно-педагогічна діяльність
future teachers
readiness
primary school children
logical thinking
pedagogical conditions
components
professional and pedagogical activity
Issue Date: 2009
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Музика, Ю. О. Підготовка майбутніх учителів до формування логічного мислення молодших школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Юлія Олегівна Музика; наук. кер. Р. І. Хмелюк; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 21 с.
Abstract: У дисертації вперше визначено сутність і компонентну структуру готовності майбутніх учителів до формування логічного мислення молодших школярів; визначено критерії, показники, якісні характеристики рівнів зазначеної готовності; розроблено структурно-функціональну модель підготовки майбутніх учителів до формування логічного мислення молодших школярів і визначено педагогічні умови її реалізації; розроблено й експериментально апробовано методику діагностики рівнів професійної готовності майбутніх учителів до формування логічного мислення молодших школярів. Матеріали дослідження знайшли практичне відображення в розробленні й апробації спецкурсу «Основи формування логічного мислення в молодших школярів». Essence and component structure of future teachers’ readiness to form logical thinking of primary school children are presented in this dissertation for the first time. Criteria, indices and quality features of the above mentioned readiness are stated. Structural and functional model of future teachers’ training to form logical thinking of primary schoolchildren is developed and pedagogical conditions under which it can be executed are given. The techniques to diagnose the levels of future teachers’ readiness to form logical thinking of primary school children are carried out and approbated. The research materials are exercised in development and approbation of the special course “The Basics of Logical Thinking Formation of Primary School Children”.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1137
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Muzyka,.aref.pdf229.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.