Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11360
Title: | Щодо сутності, місця, ролі і характеру задач з параметрами у курсах геометрії закладів загальної середньої освіти |
Authors: | Чепок, Олег Леонідович Chepok, Oleh Leonidovych Синюкова, Олена Миколаївна Sinyukova, Olena Mykolaivna |
Keywords: | параметр величина числове значення величини форма геометричної фігури проблема існування геометричних фігур розв’язання трикутників геометричне місце точок геометричні побудови за допомогою циркуля і лінійки |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка |
Citation: | Синюкова О. М., Чепок О.Л. Щодо сутності, місця, ролі і характеру задач з параметрами у курсах геометрії закладів загальної середньої освіти. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки,Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020, С 150-154. |
Abstract: | Так звані задачі з параметрами давно стали невід’ємною складовою як кожного більш-менш поглибленого курсу алгебри чи алгебри і початків аналізу для закладів загальної середньої освіти, так і відповідних завдань Державної підсумкової атестації з математики та Зовнішнього незалежного оцінювання з математики. У той же час, у курсах геометрії закладів загальної середньої освіти, задачам з параметрами не приділено майже жодної уваги. Насправді такі задачі там присутні, їх значення для належної розбудови цих курсів важко перебільшити. У роботі проаналізовано питання про те, що взагалі варто мати на увазі під задачею з параметром або з параметрами та її розв’язанням, висвітлено сутність, роль і місце задач з параметрами у курсах геометрії закладів загальної середньої освіти. Наведено необхідні приклади. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11360 |
Appears in Collections: | Кафедра вищої математики і статистики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
693-Текст статті-1251-2-10-20210331.pdf | 532.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.