Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11358
Title: Роль художньо-педагогічного діалогу у фаховій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва
Authors: Мамикіна, Анжеліна Іванівна
Mamykina, Anzhelina Ivanivna
Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Keywords: діалогічність
художньо-педагогічний діалог
діалогічний досвід
принципи створення художньо-педагогічного діалогу
структура художньо-педагогічного діалогу
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Ашихміна Н. В. , Мамикіна А. І. Роль художньо-педагогічного діалогу у фаховій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства : матеріали та тези VІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів (15-16 жовтня 2020 р., м. Одеса). Т. 1. Одеса : Університет Ушинського, 2020. С. 12-18.
Abstract: У статті авторами зроблено висновок про те, що художньо-педагогічний діалог у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва є духовно-особистісним художньо-творчим процесом, метою якого є сприяння взаємодії здобувачів вищої освіти з викладачами та з оточуючою художньо-освітньою дійсністю; виховання таких майбутніх фахівців, котрі здатні ставити перед собою творчі завдання й знаходити оптимальні засоби їх вирішення. Визначено принципи створення художньо-педагогічного діалогу, його структуру та особливості. Наголошено, що якість художньо-педагогічного діалогу багато в чому залежить від діалогічного досвідумайбутніх учителів музичного мистецтва –досвіду встановлення контакту, ціннісно-смислових відносин із співрозмовниками –особистістю викладача, музичним твором, своїм «Я» –як джерелами духовного багатства.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11358
Appears in Collections:Кафедра музично – інструментальної підготовки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.