Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11358
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМамикіна, Анжеліна Іванівна-
dc.contributor.authorMamykina, Anzhelina Ivanivna-
dc.contributor.authorАшихміна, Наталія Віталіївна-
dc.contributor.authorAshykhmina, Nataliia Vitaliivna-
dc.date.accessioned2021-05-05T08:52:54Z-
dc.date.available2021-05-05T08:52:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАшихміна Н. В. , Мамикіна А. І. Роль художньо-педагогічного діалогу у фаховій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства : матеріали та тези VІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів (15-16 жовтня 2020 р., м. Одеса). Т. 1. Одеса : Університет Ушинського, 2020. С. 12-18.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11358-
dc.description.abstractУ статті авторами зроблено висновок про те, що художньо-педагогічний діалог у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва є духовно-особистісним художньо-творчим процесом, метою якого є сприяння взаємодії здобувачів вищої освіти з викладачами та з оточуючою художньо-освітньою дійсністю; виховання таких майбутніх фахівців, котрі здатні ставити перед собою творчі завдання й знаходити оптимальні засоби їх вирішення. Визначено принципи створення художньо-педагогічного діалогу, його структуру та особливості. Наголошено, що якість художньо-педагогічного діалогу багато в чому залежить від діалогічного досвідумайбутніх учителів музичного мистецтва –досвіду встановлення контакту, ціннісно-смислових відносин із співрозмовниками –особистістю викладача, музичним твором, своїм «Я» –як джерелами духовного багатства.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдіалогічністьuk
dc.subjectхудожньо-педагогічний діалогuk
dc.subjectдіалогічний досвідuk
dc.subjectпринципи створення художньо-педагогічного діалогуuk
dc.subjectструктура художньо-педагогічного діалогуuk
dc.titleРоль художньо-педагогічного діалогу у фаховій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра музично – інструментальної підготовки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.