Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11347
Назва: Проблеми розвитку критичного мислення у студентів
Автори: Кононенко, Наталія Вячеславівна
Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna
Ключові слова: проблеми розвитку
критичне мислення
студент
Дата публікації: 2019
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Кононенко Н. В. Проблеми розвитку критичного мислення у студентів / Н. В. Кононенко // Інновації в професійній діяльності педагога: проблеми, теорія, практика : матеріали міжнародної науково-практ. конф., 17–18 жовтня 2019 р. Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2019. С. 60-61.
Короткий огляд (реферат): Щоб сформувати у студентів критичне мислення викладачі повинні знати, що його потрібно розвивати наступними кроками: 1. Виклик. Ціль – формування особистого інтересу для отримання інформації. Студенти мають подумати та розповісти іншим (за допомогою індивідуальної, парної, групової роботи; бреінстормінгу; спільних прогнозувань; озвучування проблемних питань тощо) про те, що вони знають з обраної теми для обговорення – так отримані раніше знання усвідомлюються і стають базою для засвоєння нових. Задача викладача на цьому етапі – узагальнити знання дітей, допомогти кожному визначити «своє особисте знання» і основні цілі для отримання нових. 2. Осмислення. Студенти знайомляться з новою інформацією. При цьому вони мають відслідкувати своє розуміння і записувати у вигляді питань те, що вони не зрозуміли – для того, щоб пізніше заповнити ці «білі плями». Після ознайомлення з інформацією кожен студент має сказати про те, які орієнтири, фрази, слова допомогли йому зрозуміти інформацію, а які, навпаки, заплутували. Головний принцип етапу осмислення – викладач має давати студентам право, установку на індивідуальні пошуки інформації з подальшим груповим обговоренням та аналізом. 3. Рефлексія. Студенти мають обдумати те, що вони взнали та як включити нові поняття в свої уявлення; обговорити, як це змінило їхні думки, бачення, поведінку. Навчити студента самостійно мислити, зважувати, приймати й брати відповідальність за свої думки і дії - це одне з найважливіших завдань викладача. Отже слід зосереджуватися на розв'язуванні проблем, генеруванні творчих розв'язків та їх практичному застосуванні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11347
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кононенко_тези_Одеса_2019.pdf358.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.