Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11346
Назва: Педагогічні умови формування у майбутніх педагогів системної якості професійно-педагогічних знань
Автори: Кононенко, Наталія Вячеславівна
Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna
Ключові слова: педагогічні умови
майбутні педагоги
системна якість професійно-педагогічних знань
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київська наукова організація педагогіки та психології
Бібліографічний опис: Кононенко Н. В. Педагогічні умови формування у майбутніх педагогів системної якості професійно-педагогічних знань / Н. В. Кононенко // Матеріали міжнародної науково-практ. конф. [«Наукова дискусія: питання педагогіки та психології»], (м. Київ, Україна, 1–2 грудня 2017 року). – К. : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2017. – Ч. 2. – С.104-107.
Короткий огляд (реферат): Сформульовані і обгрунтовані за результатами теоретичного аналізу наукових джерел, педагогічні умови формування системності професійно педагогічних знань майбутніх вихователів не мають прямого аналогу відтворення в навчальному процесі вищого педагогічного навчального закладу. Відтак, їх упровадження вимагає створення і використання спеціальної методики організації навчальної діяльності майбутніх педагогів в процесі підготовки до професійної діяльності у ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11346
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кононенко_тези_Киев2017.pdf228.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.