Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11331
Назва: Формування складника методичної компетентності майбутніх учителів математики щодо навчання учнів доводити математичні твердження
Інші назви: Formation of component of methodical competence of future mathematics teachers about teaching pupilsto prove mathematical statements.
Автори: Нєдялкова, Катерина Василівна
Nіedіаlkova, Katerina
Ключові слова: удосконалення фахової підготовки
логіко-математичний аналіз висловлювання
етапи роботи з теоремами
тестові завдання
педагогічний експеримент
improvement of professional training
logical-mathematical analysis of the statement
stages of work with theorems
test tasks
pedagogical experiment
Дата публікації: 2020
Видавництво: Херсонський державний університет
Бібліографічний опис: Нєдялкова К. В. Формування складника методичної компетентності майбутніх учителів математики щодо навчання учнів доводити математичні твердження / Нєдялкова К. В. // Педагогічні науки: зб. наук. праць. - Херсон: Херсонський державний університет, 2020. - Вип. 90. - С. 110–118.
Короткий огляд (реферат): Вивчення теорем та їх доведень є одним з ключових завдань шкільного курсу математики і важливою методичною проблемою. Висновками з проведеної роботи явилися визначені умови щодо вдосконалення фахової підготовки майбутніх учителів математики: вміння здійснювати пропедевтичну роботу; набуття глибоких і міцних знань щодо логічних основ ШКМ, принципів і прийомів навчання школярів готових доведень та самостійного пошуку учнями доведень математичних тверджень; здійснення творчого підходу до реалізації основних етапів роботи з теоремами; усвідомлення значущості та доречності застосування різних способів доведень теорем; у різноманітнення викладачем фахових дисциплін методів, засобів, форм організації навчальної діяльності студентів та ін. The study of theorems and their proofs is one of the key tasks of the school course of mathematics and an important methodological problem. The conclusions of the work were certain conditions for improving the professional training of future teachers of mathematics: the ability to carry out propaedeutic work; acquisition of deep and solid knowledge about the logical foundations of SCM, principles and methods of teaching students ready-made proofs and students' independent search for proofs of mathematical statements; implementation of a creative approach to the implementation of the main stages of work with theorems; awareness of the significance and appropriateness of the application of different methods of proving theorems; awareness of the significance and appropriateness of the application of different methods of proving theorems; in the diversity of the teacher of professional disciplines of methods, tools, forms of organization of educational activities of students, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11331
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nedyalkova Katerina 2020.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.