Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11321
Title: Формування поняття про час на уроках математики у початковій школі
Other Titles: Formation of the concept of time in mathematics lessons in primary school
Формирование понятия о времени на уроках математики в начальной школе
Authors: Haievets, Yana Stanislavivna
Гаєвець, Яна Станіславівна
Гаевец, Яна Станиславовна
Keywords: початкова школа
навчання математики
поняття про час
elementary school
teaching mathematics
the concept of time
начальная школа
обучение математики
понятие о времени
Issue Date: 2020
Publisher: Запоріжжя: Класичний приватний університет
Citation: Гаєвець Я.С. Формування поняття про час на уроках математики в початковій школі / Я. С. Гордеэва, М. А. Гордеєва // Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 7-8 лютого 2020 р.). – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2020. – Ч. ІІ. – С. 52-56.
Abstract: Стаття присвячена огляду проблеми формування поняття про час на уроках математики в Новій українській школі. Запропоновано використовувати інтерактивні завдання на онлайн платформі learningapps.org з метою навчання учнів початкової школи орієнтуватися у часі. Статья посвящена обзору проблемы формирования понятия о времени на уроках математики в Новой украинской школе. Предложено использовать интерактивные задания на онлайн платформе learningapps.org с целью обучения учащихся начальной школы ориентироваться во времени. The article is devoted to the review of the problem of forming the concept of time in mathematics lessons in the New Ukrainian school. It is proposed to use interactive tasks on the online platform learningapps.org in order to teach elementary school students to navigate in time.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11321
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Haievets Yana Stanislavivna 2020.pdf548.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.