Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHaievets, Yana Stanislavivna-
dc.contributor.authorГаєвець, Яна Станіславівна-
dc.date.accessioned2021-04-28T09:59:20Z-
dc.date.available2021-04-28T09:59:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГаєвець Я.С. Формування поняття про час на уроках математики в початковій школі / Я. С. Гордеэва, М. А. Гордеєва // Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 7-8 лютого 2020 р.). – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2020. – Ч. ІІ. – С. 52-56.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11321-
dc.description.abstractСтаття присвячена огляду проблеми формування поняття про час на уроках математики в Новій українській школі. Запропоновано використовувати інтерактивні завдання на онлайн платформі learningapps.org з метою навчання учнів початкової школи орієнтуватися у часі. The article is devoted to the review of the problem of forming the concept of time in mathematics lessons in the New Ukrainian school. It is proposed to use interactive tasks on the online platform learningapps.org in order to teach elementary school students to navigate in time.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЗапоріжжя: Класичний приватний університетuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectнавчання математикиuk
dc.subjectпоняття про часuk
dc.subjectelementary schooluk
dc.subjectteaching mathematicsuk
dc.subjectthe concept of timeuk
dc.titleФормування поняття про час на уроках математики у початковій школіuk
dc.title.alternativeFormation of the concept of time in mathematics lessons in primary schooluk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Haievets Yana Stanislavivna 2020.pdf548.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.