Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11315
Назва: Візуалізація навчальної інформації як метод управління якістю знань майбутніх педагогів
Автори: Кононенко, Наталія Вячеславівна
Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna
Ключові слова: візуалізація
майбутні педагоги
якість знання
освітній процес
Дата публікації: 2020
Видавництво: Publishing House “ACCENT”
Бібліографічний опис: Кононенко Н. В. Візуалізація навчальної інформації як метод управління якістю знань майбутніх педагогів / Н. В. Кононенко // Abstracts of the 8th International scientific and practical conference. Publishing House “ACCENT”. Sofia, Bulgaria. 2020. Pp. 327-331.
Короткий огляд (реферат): В сучасному просторі однією з найважливіших проблем освітнього процесу постає передача великих масивів інформації для обробки її майбутніми фахівцями в якісні знання. Візуалізація навчальної інформації впливає на когнітивні функції та забезпечує управління якістю професійно-педагогічними знаннями майбутніх педагогів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11315
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TOPICAL-ISSUES-OF-THE-DEVELOPMENT-OF-MODERN-SCIENCE.pdf7.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.