Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11306
Назва: Проблемно-модульне навчання як технологія формування методичної компетентності майбутніх учителів у навчанні учнів математики
Інші назви: Problem-modular education as technology forming methodic competence of future teachers teaching of mathematics
Автори: Haievets, Yana Stanislavivna
Гаєвець, Яна Станіславівна
Ключові слова: методична компетентність учителя
методика навчання математики
технологія проблемно-модульного навчання
проблемна лекція
практичне заняття
methodical competence of the teacher
methodology of teaching mathematics
technology of problem-module training.
problem lecture
practical lesson
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гаєвець Я. С. Проблемно-модульне навчання як технологія формування методичної компетентності майбутніх учителів у навчанні учнів математики / Я. С. Гаєвець // Фізико-математична освіта. – 2019. Вип. 1(19). – С. 24-28.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто можливості використання технології проблемно-модульного навчання під час формування методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи у навчанні учнів математики. Подано детальний аналіз робочої програми курсу «Методика викладання математичної освітньої галузі» для підготовки бакалаврів спеціальності 013 Початкова освіта, розроблену на основі модульного та компетентнісного підходах. Визначено напрямки впровадження технології проблемного навчання під час планування проблемних лекцій, практичних занять, самостійної роботи студентів та розробки навчальних проєктів. The article considers the possibilities of using the technology of problem-modular learning during the formation of methodical competence of future teachers of elementary school in teaching mathematics students. The article presents the working program of the course "Methodology of Teaching Mathematical Educational Field" for the preparation of bachelors of specialty 013 Primary education, developed on the basis of modular and competent approaches. The directions of introduction of problem learning technology during planning of problem lectures, practical classes, independent work of students and development of educational projects are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11306
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Haievets Yana Stanislavivna 2019.pdf878.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.